donderdag 27 januari 2011

Denise

Er zijn er die het moeilijk hebben
hun maan is altijd vol
ze zien er slecht uit, ongezond
ze vallen altijd uit hun rol
ze hebben net hun vrouw verloren
of ze vinden nergens werk
ze zitten constant op hun knieën
hun kogel raakt nooit door de kerk

       maar ik woon bij Denise
       die zorgt da'k niet bevries
       ja ik woon bij Denise
       die zorgt da'k niet bevries

Er zijn er die jaloersheid kweken
ja ze zitten nooit gerust
in hun hart weten ze zeker
er zijn weer kapers op de kust
ze hebben zoveel slaap verloren
met 't hoofdkussen gevrijd
ze zouden graag van liefde leven
maar willen hun angst niet kwijt

   refr.

Als ze blij is wil ze dansen
is ze triestig wordt ze zot
ik hoef haar niet de les te spellen
want daar gaat ze aan kapot
ze zegt "ik doe altijd mijn goesting
morgen is't misschien te laat "
ik zeg "doe jij gerust je goesting
maar geef me daar een ereplaats"

     refr.


7/11/1976
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten